14 november 2011

Inspirerande pysselskåp

Bild från Martha Stewart

Jag gillar verkligen att organisera och försöker alltid sträva efter att var sak skall ha sin plats. Blir tokig på när man hittar lite här och lite där när man egentligen vill ha en viss kategori av saker samlat på ett ställe.

Så är det när det gäller mina pysselsaker just nu. Vi har i nuläget inget utrymme för att skapa en pysselhörna, därför har jag tänkt att jag åtminstone skulle skapa utrymme i ett skåp där man kan ha det såhär fint organiserat som på bilden. 

Är du så lyckligt lottad att du har en särskild pysselhörna, med symaskin uppställd osv.? Det måste vara jättehärligt. Men,...vilket lyxproblem!



4 kommentarer:

  1. Det första stycket hade lika gärna jag kunna skriva. Jag drömmer om ordning och reda och en plats för varje sak. Det tar ju bara en sån himla tid att uppnå det där :)

    Jag har ju ett pysselrum som jag håller på och iordningställer. Det är väldigt lyxigt :)

    Kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Ja, jag har ett eget arbetsrum faktiskt. Men ordning? Nej, inte alls. Där råder ett ordentligt kaos. Kreativt kaos kanske...?
    Kramar Kicki

    SvaraRadera
  3. Har börjat göra mig en pysselhörna i vardagsrummet och det är såå mysigt..men långt ifrån klar ;)

    Vilket fint pysselskåp du gjort..
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Jag har mitt pysselrum. Symaskinen står i garderoben jag har i rummet.
    Jag gillar också ordning och reda.:-) Kram Stina

    SvaraRadera