6 oktober 2011

En magisk himmel



Tidigare i kväll så fick vi uppleva en alldeles magisk himmel med en fantastisk
regnbåge. Jag önskar jag kunde återge det vi fick se i sin helhet, men min kamera
har sina begränsningar. 

Häftigt var det i alla fall att så tydligt få se hela regnbågen med alla dess färger.
Barnen tyckte också det var spännande och uttryckte bl a:
"Den kommer att ramla ner", "Det är som en rutchkana" :)

Ha en fortsatt skön kväll!
Själv tar jag snart joggingskorna på och beger mig ut en sväng i höstrusket.

3 kommentarer:

  1. Oj vad duktigt att gå ut och springa i det här vädret. Jag skyller på att jag är själv med barnen. Fin bild!

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Regnbågar fascinerar mig även i vuxen ålder, vilket naturfenomen. =)

    kram kram

    SvaraRadera
  3. Vilken lycka att fånga en så fin regnbåge!

    Kramiz Madde

    SvaraRadera